søndag 14. november 2010

REKLAME


REKLAME:

Reklame kjem fra det latinske ordet ”reclamare” for ”å rope igjen og igjen”. Reklame betegnar kommersielle budskap via massemediar for å gjere eit produkt, eit varemerke eller ein tjeneste kjent for sine potensielle kundar.  




AIDA
-          Attention- overskriften er stor og tydeleg og eg merkar man blir interessert i å vite meir når man les overskrifta og ser på bileta.
-          Interest-  som sagt, man får lyst til å lese meir og man les gjerne igjennom heile reklamen.
-          Desire (begjær)- reklamen skal påvirke og gjere slik at mottakaren får eit intenst ønske om å kjøpe det. Eg merkar veldig at eg får utruleg lyst på sjokolade og hadde eg sett den utenfor butikken hadde eg ikkje vore i tvil om kva eg ville gjort, nemlig kjøpt ein! Det ser godt ut og med det morosamme ”designet” blir det et stort +.
-          Action-  Reklamen skal vere så overbevisende at mottakaren lar seg kjøpe det. Eg ville, som sagt, heilt klart kjøpt den hadde eg sett den utenfor ein butikk. Det ser utrolig fristande ut og det at det er noe nytt er ekstra spennande.
Eg finner ikkje så mykje negativt i denne reklamen annet enn at dei kunne hatt eit morosamt slagord og ein litt større overskrift, men man får fint med seg reklamen. Den ser jo veldig morosam så pga. bilete så får man ekstra lyst til å kjøpe den, den ligner litt på ein såpedispenser, og det er alltid moro!

-Superindividene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar